26 januari 2011

Mooie lange ketting met hart en ruimte voor foto of briefje



Ik ben helemaal gecharmeerd van de in deze collage afgebeelde prachtige lange kettingen met hart. De ketting hiernaast is helemaal van deze tijd en alleen daarom al wil ik hem graag hebben. Deze lange ketting van ongeveer 51 centimeter is gemaakt van nikkelvrij metaal - staal en heeft daarnaast een zilverkleurige veer en een Dooor label. Op de ketting c.q. medaillon vind je 3 zilverkleurige kralen.

Het medaillon is eveneens zilverkleurig en nikkelvrij. Het hartje zelf kan worden geopend. Als je het hart opent, dan is er plaats voor een foto of briefje. Er is ruimte voor het plaatsen van een foto of een klein briefje.

De ketting is te koop bij Ciraad.nl . Kies voor het merk Dooor en het gaat om artikelnummer nr. 160111105. Een mooie, zeer charmante, liefdevol en symbolische ketting (het gaat dus om de ketting op de bovenste 2 foto's). De ketting kost € 37,50.

De kettingen op de onderste 2 foto's zijn hetzelfde. Je hebt de keus tussen een glad hart of een hart met bloemen bewerkt (mijn favorietje). De ketting is 90 cm lang en van antiek bronskleurig metaal. Ook hier kan het hart volledig worden opengemaakt en is er ruimte voor 2 fotootjes, een haarlokje of bijvoorbeeld een lief klein briefje van een dierbaar persoon. Beide kettingen zijn te koop bij http://applepiewebshop.com en kosten € 19,90 per stuk. Eigenlijk weet ik al welke ik zelf zal nemen... en jij?




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Favorietje!

Ik vind het een súper ketting. Ik vraag me af hoe lang ik de verleiding kan weerstaan ... hi hi.

Groetjes Andrea

Favorietje zei

Dank je Andrea, ik vind de ketting ook helemaal geweldig! Kwam hem tegen tijdens het surfen en kon de verleiding niet weerstaan hahahaha