14 maart 2012

Grote maten mode voorbeeld maart 2012

De Gabor Olbia tas is te koop bij Zalando
De Wedges Tangled schoenen zijn te koop bij Welikefashion

Ik blog inmiddels al veel over grote maten mode, zoals jullie al gemerkt zullen hebben. Waarom? Omdat ik zelf in de categorie grote maten val, zo simpel is dat! Ik krijg veel bezoekers, die zoekwoorden in tikken als: voorbeeld fashion maat 52 of voorbeelden grote maten outfit. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om leuke outfits in grote maten te vinden. Blijkbaar zijn er meer vrouwen, die het lastig vinden om leuke combinaties te maken.

Ik heb daarom besloten om iedere maand in ieder geval 1 complete outfit te geven van mode in grote maten. Ik weet natuurlijk niet wat jullie smaak is, dus kan ik eigenlijk alleen maar af gaan op wat ik zelf leuk vind.  De eerste complete combinatie betreft een basis collectie. Ik vind de kleuren juist voor nu, zo vlakbij de lente, passend en echt basic.

Dus, wordt vervolgd.....

Geen opmerkingen: