1 maart 2012

Grote one size ringen met elastiek


Al eerder schreef ik over mijn voorkeur voor grote ringen. Ik liet jullie toen een collectie zien van verstelbare grote ringen. Maar, er is meer...! Naast verstelbare grote ringen, heb je ook nog grote elastische ringen, dus ook één maat en altijd passend. Ook van deze elastieke ringen heb ik een collage gemaakt.

Persoonlijk vind ik de collectie ringen met elastiek iets minder dan de collectie verstelbare ringen, maar dat is mijn mening. Wel mooi vind ik de turqouise elastieke ring en de eerste ring.
Vooral de eerste ring is erg mooi als je hem om je vinger draagt. Dit plaatje is te zien op de website zelf.

Waar kun je de elastische ringen kopen van de collage kopen:

De 4 bovenste ringen zijn te koop bij Nelly.com    Typ in de zoekbalk elastische ringen
De onderste 4 zijn te koop bij Heine 

Hieronder nog 3 elastieke ringen, die je kunt kopen bij Trendysieraden.nl


Uiteraard zijn er meer ringen met elastiek te koop. Let wel goed op, dat bij de omschrijving van de ring wel staat dat het gaat om een elastische ring, dus rekbaar en 1 maat!

Geen opmerkingen: