4 mei 2012

Corrigerende badpakken voor grote maten

De zomer breekt weer aan en we zullen ongetwijfeld een bezoekje gaan brengen aan het strand of het zwembad. Voor mij betekent dat altijd: badpak aan. Zoals jullie inmiddels wel weten, val ik in de categorie grote maten en ik vind zelf een badpak toch wat 'gekleder' staan. De tijd van bikini's is voor mij persoonlijk al enige tijd voorbij. Mijn huidige badpak heeft van die lange broekspijpjes (om mijn cellulitis te verbergen hahahaha). Inmiddels is dit badpak zo uitgelubberd, dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuw en meer trendy badpak met correctie. Ik neem jullie mee op mijn zoektocht.


Nou, zoals jullie zien heb ik even wat voorbeelden van corrigerende badmode uitgekozen om met jullie te delen. Ik moet zeggen, dat de keuze groter was dan ik vooraf had verwacht.
Ik heb er enkele uitgepikt om duidelijk te krijgen, wat er op dit moment op het gebied van grote maten badkleding zoal te koop is. Als je naar het eerste badpak kijkt, dan zie je meteen dat dit badpak optisch slanker maakt door de print. Heel slim bedacht! De overige badpakken bovenaan en die onderaan in het midden zijn gemaakt om een buik(je) te verdoezelen. Handig als met name je buik een probleemzone is.

Zelf gaat mijn voorkeur eigenlijk uit naar de middelste 3 en de onderste 2 met 'rokje'. Waarom? Omdat ik, zoals ik al eerder schreef, juist mijn cellulitus als een probleem zie. De badpakken met een 'rokje' verhullen zowel een buikje als cellulitus op de bovenbenen. Mijn voorkeur gaat uit naar het middelste badpak. Heel leuk en slim gemaakt model door de vrolijke print, die optisch slanker maakt, en het rokje.

Alle badpakken, met uitzondering van de blauwe en de bovenste rechter badpak, zijn te koop bij Neckermann.

Welke vinden jullie het leukst of past het beste bij jouw figuur?





Geen opmerkingen: