18 mei 2012

Rode pumps met naaldhakken of plateauzolen of sleehakken

Rode pumps met high heels, plateauzolen of sleehakken, vind ik helemaal geweldig! Nu moet je weten dat rood één van mijn lievelingskleuren is, dus op zich is het niet zo gek dat rode schoenen op mijn lijstje van favorieten staan. Als ik rode schoenen met hoge hakken aan heb, dan geeft dat mijn vrouwelijkheid een extra boost (al was het alleen maar omdat rood zo'n opvallende kleur is :-)). Veel vrouwen (maar zeker ook het andere geslacht) voelen een enorme aantrekkingskracht op rode pumps. Eigenlijk is dat altijd al zo geweest, net als de aantrekkingskracht op zwarte pumps met hele hoge hakken.



Mijn zoektocht naar high heels in de kleur rood heeft mij gebracht naar Zalando . Wow, wat een collectie zeg! Ik heb tijdens mijn zoektocht nergens anders zo'n uitgebreide collectie hoge hakken in de kleur rood gevonden. Zou het Zalando virus mij hier naartoe hebben gebracht? Hatsjoeeeeee.....

Ik heb uit die hele grote collectie rode pumps een selectie gemaakt, mijn favorieten:
 

1 Vicini € 439,95 (ahum, valt helaas niet binnen mijn budget..)
2 Gianna di Firenze € 159,95
3 Menbur € 169,95
4 Fersengold € 229,95
5  Ladystar by Daniela Katzenberger  KIM €  79,95
6 Seven Seconds €  49,95
7 Roberta Farc € 119,95
8 Ladystar by Daniela Katzenberger € 69,95

Aardige selectie, hè? Als je hier klikt, dan vind je nog heel veel meer en geloof me: héél veel meer, er is voor iedereen wel wat bij!

Omdat ik meestal blog over mode in grote maten, heb ik er wat jurken, een armband en een bolero bijgezocht voor de rode hoge hakken liefhebbende volle vrouw. Uiteraard zijn het maar voorbeelden wat mooi te combineren is met de rode high heels.

Dus, speciaal voor de grote maten vrouw:

Hele lange zwarte jurk neckermann: Plus Size jurk € 39,95
Klemarmband te koop bij: Otto
Bolero MS Mode: MS Mode
Jurk geprint MS: MS Mode

Succes met combineren!






1 opmerking:

Jessica zei

Ik draag maar al te graag de naaldhakken! Vindt ze gewoon weg de meest sexy schoenen om te dragen en voel me dan ook een stuk zelfverzekerd als ik ze aan heb.