25 november 2012

Webshop op favorietjes favorieten

Met grote trots deel ik jullie mee, dat vanaf nu op dit blog een webshop aanwezig is. Deze webshop is ontstaan uit een samenwerking met bol.com

bol.com is een fantastische partner om mee samen te werken. Zo hebben ze sinds kort haar partners de mogelijkheid om op hun site een echte webshop aan te maken. Ik heb hier gebruik van gemaakt, omdat het a) simpel is om via Bol.com je eigen websop te maken en b) omdat het ongelofelijk veel mogelijkheden biedt om je website nog klantvriendelijk te maken.
Mijn webshop kun je hier vinden. De website kun je ook in de bovenste menu balk terugvinden.

In mijn webshop kun je terecht voor artikelen met betrekking tot:

-gezondheid; denk aan vitamines en mineralen, voedingssupplementen, dieet (maaltijdvervangers, vetverbranders, maar ook afslanksupplementen, afslankgel- en afslankcreme), geneesmiddelen, homeopathie, alles voor je lenzen, benodigdheden voor EHBO, artikelen voor wegen en meten, thuistests en medische hulpmiddelen

-boeken; denk aan boeken over dieet en voeding, gezondheid, psychologie, opvoeding, alternatieve geneeswijze, fitness & conditie, schoonheid, ziekte en allergie, zwangerschap etc.

-recepten; denk aan boeken met dieet recepten, receptenboeken van bijvoorbeeld de spaanse, italiaanse en japanse keuken, kookboeken van bekende koks zoals Jamie Oliver, gezond koken en snel klaar kookboeken. Uiteraard zijn ook verschillende wijnboeken in de webshop te vinden.

-make-up; denk aan lipproducten (lipverzorging, lippenpotlood, lippenstift, lipgloss) van o.a. Max Factor, Labello, Hello Kitty (leukleukleuk), Rimmel, L'Oreal, Maybelline, Miss Sporty. Poeder en Foundation van bekende merken. Nagels (nagellak, nagelverzorging, kunstnagels), ook van bekende merken (leuk: ook van Hello Kitty). Voor de ogen o.a. oogschaduw, oogpotlood, make-up accessoires, wenkbrauw make-up etc.etc.

De bovenste 4 winkels zijn vast in mijn webshop. De laatste winkel zal variabel zijn. Dit zal een winkel zijn met favoriete artikelen, die op dat moment populair zijn. Nu is dat de webshop met speelgoed in verband met aankomende sinterklaas en kerstfeest. Online sinterklaas en kerst inkopen doen is tenslotte toch iets prettiger dan urenlang in de rij staan rond deze feestdagen.

In totaal kun je zo'n 48.000 artikelen vinden in mijn webshop. Ik wil bol.com bedanken voor deze fantastische mogelijkheid om op een wel heel erg makkelijke manier je eigen webshop te maken.

Ik zou zeggen, neem eens een kijkje in mijn webshop... je zult versteld staan van het grote aanbod!

Geen opmerkingen: