1 december 2013

Grote maten maxi feestjurken

Het is bijna weer zover: de feestdagen komen er weer aan. En zoals altijd is het ontzettend moeilijk een mooie feestjurk te vinden in een grote maat. Een gewone feestjurk lukt meestal nog wel, maar een maxi feestjurk wordt weer een stukje moeilijker. Ik heb daarom weer verschillende grote maten websites gezocht, die mooie maxi feestjurken aanbieden. Zie hieronder enkele voorbeelden:

Grote maten maxi feestjurken
Deze maxi jurken hebben voor mij het echte WOW effect. Er is natuurlijk veel meer te vinden, maar helaas net iets te vaak in zwart. Daarom laat ik in deze collage ook wat andere kleuren zien. Toch moet ik eerlijk zijn: ik vind zelf de 4e jurk het mooist, alhoewel ze er allemaal wel mogen zijn. Welke vind jij het mooist?

De navy jurk, de bontgekleurde jurk en de wijnrode jurk zijn van,Otto merk M.I.M.
De zwarte jurk en de paarse jurk zijn van Newlook (in de menu balk: Plus size).

Kijk voor nog meer mooie feestjurken bij Ulla Popken


Geen opmerkingen: